Працівник у сфері соціальної роботи має бути фахівцем високої професійної компетентності і культури. Оскільки соціальні працівники є представниками професій групи «людина-людина», тому для них є надзвичайно важливим вміння слухати, співпереживати, розуміти внутрішній світ підопічних та активно з ними взаємодіяти в процесі спілкування. З метою розвитку навичок комунікативної компетенції, отримання знань, які допоможуть обслуговувати своїх підопічних ще більш кваліфіковано, психолог територіального центру Інна Мусоріна провела інтерактивне заняття-тренінг на тему: “Комунікативна компетентність як складова професійної діяльності фахівця соціальної сфери”.
У ході активної взаємодії учасники тренінгу розширювали знання про основні завдання і принципи соціальної роботи, аналізували базові навички активного слухання, які складають основу консультативного процесу, визначали якості соціального працівника, які є ключовими для налагодження взаємодії з підопічними та обмінювалися власним досвідом. Соціальні працівники погодились з думкою, що комунікативний аспект – чи не найголовніший у їх професії. Тож необхідно розвивати навички спілкування та опановувати методики і технології, що допоможуть у практичній роботі і спілкуванні з групами населення, що обслуговуються. Застосовуючи метод “мозкового штурму“ та роботу в малих групах, учасники розвивали свої комунікативні уміння, опановували прийоми ефективного спілкування з метою удосконалення власного професійного стилю роботи. Практичні інтерактивні вправи та “Метод шести капелюхів” доповнили змістовне та корисне заняття та продемонстрували соціальним працівникам важливість опанування навичок комунікації у їх професійній діяльності.

Додати коментар


Захисний код
Оновити